REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO LAPTOPYDLANAUCZYCIELA.PL
Treść spisu treści:
- 1 Definicje
- 2 Postanowienia ogólne
- 3 Konto Klienta
- 4 zamówienia
- 5 Płatność i cena
- 6 Dostawa
- 7 Odstąpienie od umowy
- 8 Reklamacji
- 9 Świadczenie usług drogą elektroniczną
- 10 Ochrona Danych Osobowych
- 11 Postanowienia końcowe
&1 Definicje
Użyte w Regulaminie rozumieją odpowiednio:
-
Sklep / Sklep Internetowy – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę dostępny pod adresem https://laptopydlanauczyciela.pl/,
-
Sprzedawca – SUNTAR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Tarnowie, adres: ul. Marii Drozd 12, 33-100 Tarnów, kapitał zakładowy: 50.000,00 zł, wpisany do Rejestru ogólnego Krajowego Rejestru Sądowego obowiązującego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie XII wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000095808, NIP: 8731003891, REGON: 850326858, adres poczty elektronicznej: suntar@suntar.pl, numer telefonu: +48 14 626 31 34,
-
Klient – osoba fizyczna nabywająca Produkty za pośrednictwem sklepu internetowego,
-
Zarejestrowany klient – klient ze sklepu internetowego, który jest rejestrowany i zakładany na konto klienta,
-
Rejestracja – jednorazowa obsługa przez klienta w ramach sklepu internetowego, polegająca na wypełnieniu formularza rejestracyjnego w celu założenia konta klienta;
-
Hasło - ciąg znaków literackich, dostępny lub innych, dotyczący klienta podczas rejestracji w sklepie internetowym, umożliwiający dostęp do konta klienta i służący jego zabezpieczeniu;
-
Konto Klienta – indywidualny panel klienta dostępny po dokonaniu rejestracji i zalogowaniu, oznaczony loginem i hasłem, służący do nabywania produktów za pośrednictwem Internetu, a także przez klienta informacji o historii Zamówień;
-
Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do udostępnienia, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy zgodnie z ustawą z dnia 18 stycznia 1951 roku o możliwości ustawowo wolnego od pracy.
-
Regulamin – przestrzeganie dokumentów, związanych z prawami i obowiązkami sprzedaży i Klienta oraz warunkami składania towarów i towarów w sklepie internetowym.
-
usługa dostępna przez sprzedaż w Sklepie internetowym, w ramach, których są dostępne produkty dodane przez Klienta do Zamówień, udostępniająca złożenie i zamówienia, a także wyświetlenie aktualnych wartości zamówień Koszyk ;
-
Zawiadomienie – oświadczenie woli klienta, zawierające treść umowy sprzedaży z umową o sprzedaży przez klienta, składaną z wykorzystaniem handlu internetowego, zawierające informacje podstawowe do wykonania i wykonanie umowy sprzedaży.
-
Produkt – rzecz ruchoma dostępna w Sklepie internetowym, przeznaczona do sprzedaży na podstawie sprzedaży z Klientem w ramach umowy sprzedaży, z której można korzystać w sklepie internetowym;
-
Umowa sprzedaży - umowa sprzedaży w szerokim zakresie prawa cywilnego, dotycząca sprzedaży przez sprzedaż na rzecz Klienta Produktów przewidzianych w Zamówieniu, którego warunki określają Regulamin;
-
RODO - Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z korzystaniem z danych osobowych iw sprawie swobodnego dostępu takich danych oraz korzystania z konta 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych);
-
Operator płatności – rozumie się przez podmiot zapewniający usługi płatnicze w ramach Sklepu na rzecz jego klientów. Operatorem płatności jest sprzedawca usług płatności online Przelewy24 - PayPro SA ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań.
&2 Postanowienia ogólne
-
Sklep internetowy dostępny pod adresem https://laptopydlanauczyciela.pl/, prowadzony jest przez firmę pod spółką SUNTAR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Tarnowie, adres: ul. Marii Drozd 12, 33-100 Tarnów, kapitał zakładowy: 50.000,00 zł, wpisany do Rejestru ogólnego Krajowego Rejestru Sądowego obowiązującego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie XII wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000095808, NIP: 8731003891, REGON: 850326858, adres poczty elektronicznej: suntar@suntar.pl, numer telefonu: +48 14 626 31 34,
- Regulamin dotyczący praw i obowiązków klientów oraz sprzedaży.
- Regulamin obowiązywania jest w języku angielskim i stanowi opis umowny obowiązujący w przepisach z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny.
- W celu zawarcia umowy ze sprzedażą Klient może przed złożeniem zamówienia uzyskać zgodę na warunki umowy. W przypadku zastosowania przez Klienta z możliwością negocjacji, Regulamin stanowi treść zawierającą treść umowy.
- Dostęp do Regulaminu może być uzyskany po wcześniejszym włączeniu linku na stronie internetowej sklepu internetowego, a także poprzez zapisanie go w wersji regulowanej przez siebie samego nośnika.
- Produkty oferowane w sklepie internetowym zgodne z umową w wersji art. 43b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawie konsumenta, chyba że w informacji wskazanej inaczej.
- Komunikacja ze sprzedażą przez klienta powoduje poniesienie przez klienta kosztów, jakie wynikają z transmisji przez klienta z podmiotem wchodzącym, za możliwość użycia z podstawowym formularzem komunikacji na. Nie można pobrać dodatkowych dodatkowych opłat, które mogą zostać wprowadzone z nim.
- Klient w sytuacji sporu ze sprzedażą ma możliwość polubownego załatwienia spraw poprzez:
- z rozprawy sądowej polubownego sądu konsumenckiego,
- mediacja,
- z regulacją się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej,
- z regulacją się do Federacji Konsumentów,
- skorzystało z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na głównym unijnym dostępnym pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr (Platforma ODR).
&3 Konto Klienta
- Klient w celu założenia Konta klienta Rejestracja za pomocą aplikacji, podając dane wymagane w formularzu rejestracji.
- Hasło przy logowaniu do Sklepu może oznaczać z liter, cyfr lub/oraz znaków specjalnych. Hasło jest indywidualne dla każdego Klienta. Hasło można zmienić w Koncie klienta poprzez podanie adresu e-mail oraz nowe hasło.
- Login użytkownika jest używany przy rejestracji adresu e-mail Klienta.
- Założenie konta klienta jest bezpłatne i dostępne.
- Rejestracja nie jest dostosowana do zamówień w Sklepie. Klient ma możliwość złożenia zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego bez konieczności rejestracji, z chwilą zamówienia.
- Klient jest dostarczany do prawdziwych danych.
&4 Zamówienia
- Informacje o producencie w Sklepie internetowym nie zawierają ofert dostępnych w regulaminie cywilnym, dołączają zaproszenie do umowy sprzedaży.
- Złożenie zamówień stanowi dostępne w przepisach Kodeksu cywilnego, z udziałem sprzedaży przez Klienta.
- Klient ma do wyboru dwa rozwiązania dotyczące zamówień:
- złożenie zamówienia po wcześniejszej rejestracji, za pośrednictwem Konta Klienta,
- złożenie zamówienia bez rejestracji, za pośrednictwem warunków zamówienia.
- W celu realizacji zamówień Klient powinien otrzymać produkt „Koszyka”, który jest sprzedawany. Dodanie produktu do „Koszyka” nie jest równoznacznym ze złożeniem zamówień. Produkty mogą być dostarczane lub usuwane z „Koszyka”.
- Klient dostępny do konta klienta, po zalogowaniu się i po otrzymaniu produktów do „Koszyka” pozostaje przekierowany do formy docelowej, która ma na celu dostarczenie metody dostawy i metod płatności. Klient zostaje przekierowany do podsumowania zamówień. Złożenie zamówienia zostało dokonane poprzez wybranie przycisku „Kupuję i płacę”.
- Klient nieposiadający konta klienta, po dodaniu produktów do „Koszyka” pozostaje przekierowany do formy docelowej, przeznaczonej do odbiorców, danych płatniczych, sposobu dostawy oraz metod płatności. Klient zostaje przekierowany do podsumowania zamówień. Złożenie zamówienia zostało dokonane poprzez wybranie przycisku „Kupuję i płacę”.
- Warunki spełnienia zamówienia są zapoznane i zaakceptowane do przyjęcia Regulaminu, co potwierdza klient przed złożeniem zamówienia poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu zamówień.
- Naciśnięcie przycisku „Kupuję i płacę” oznacza złożenie zamówienia przez klienta z obowiązkiem zapłaty.
- Informacja o wartościach zamówień, która obejmuje cenę towarów oraz koszty jego dostarczenia, jest każdorazowo podawana na stronie internetowej Sklepu internetowego w trakcie dostaw, w tym przed potwierdzeniem i złożeniem przez klienta. Są to koszty, które klient ponosi wraz z zawartymi podatkami i kosztami dostarczenia towaru.
- Po złożeniu zamówienia klient otrzyma go na adres elektroniczny (e-mail) wysłany przy składaniu zamówień lub powiązany z Kontem klienta wiadomości z odbiorem. E-mail zawiera dziesięć ofert klienta. Po otrzymaniu informacji o kontakcie telefonicznym z klientem, następuje informacja o sprzedaży między sprzedażą a klientem.
- Wraz z informacją o otrzymaniu zamówienia przez klienta w formacie PDF w postaci Regulaminu, pouczenia o prawie odstąpienia od umowy oraz warunków reklamacji, jak również wzór odstąpienia od umowy oraz warunków reklamacji.
&5 Płatność i cena
- Klient ma możliwość otrzymania zamówienia w sposób:
- gotówka lub karta płatnicza (za pobraniem) w momencie dostarczenia towaru przez dostawcę,
- przelewem na rachunek bankowy Sprzedaży,
- płatność online, BLIK lub karta płatnicza za pośrednictwem Operatora płatności.
- Obsługują płatności elektroniczne, obsługując płatności Operatora. Dokonanie płatności za pośrednictwem Operatora płatności wymaga naruszeń przepisów prawnych z Operatorem płatności i zaakceptowania jego regulaminu.
- Ceny podane na stronie Sklepu Internetowego są cenami brutto i wyrażone są w złotych polskich. Cena produktu przedpłaconego do „Koszyka” nie zawiera przesyłki transportowej.
&6 Dostawa
- Klient może wybrać rodzaj dostawy oferowanej na stronie sklepu internetowego. Dostawa na adres kontrolny przez klienta w zamówieniu.
- Zawiadomienie dotarło, nie później niż w terminie 14 dni, chyba w dostawie produktu lub w trakcie dostawy dostarczonej w innym terminie. Czas realizacji zamówień jest obliczony od chwili otrzymania pozytywnej autoryzacji płatności.
- Koszty dostawy zamówień, które są dodatkowymi cenami za produkty klienta, są podawane na stronie sklepu internetowego przy składaniu zamówień.
- Z wydaniem Produktu na Klienta można uzyskać korzyści i obciążenie z funkcją oraz niebezpieczeństwo jej pojawienia się lub dostarczenia. W przypadku dostawy przez inny niż prosty lub spedytora, za wydanie produktu uważa się odebranie produktu od prostego lub spedytora przez klienta.
- Zostanie dostarczony, aby klient, w miarę możliwości, sprawdził produkt po dostarczeniu przesyłki wraz z przedstawicielem Sprzedawcy lub podmiotu realizującego przewóz. W każdym przypadku, gdy jest to wymagane, zaleca się, aby klient napisał stosowny protokół i połączenie się ze sprzedażą.
&7 Odstąpienie od umowy
- Klient, który jest podłączony do sieci bezprzewodowej na odległość, może trwać 14 dni od momentu dostarczenia bez dostarczania.
- Prawo do odstąpienia od umowy nie zapewnia Klientowi również możliwości uzyskania o których mowa w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
- Bieg końcowy do odstąpienia od umowy rozpoczynającej się od dnia, w którym znajduje się klient dotyczący produktu w bagażu lub w wskazówce przez niego osoba trzecia inna niż bezpieczne ryzyko w produkcie, aw przypadku umowy, która:
- Dołącz wiele produktów, które są dołączone, partiami lub w częściach – od następnego końcowego produktu, jego części lub części,
- polega na regularnym dostarczaniu produktu przez czas określony – od wystąpienia w pierwszym z produktów.
- Czy zachowanie terminu do odstąpienia od umowy wystarczy, aby o odstąpienie od umowy przed terminem do odstąpienia od umowy.
- Klient, uprawnienie do odstąpienia od umowy sprzedaży, może zostać wysłane poprzez przesłanie o odstąpieniu drogą pocztową lub pisemnie na adres Sprzedawcy.
- Dokonanie prawa do odstąpienia od umowy przez klienta może nastąpić z koniecznością odstąpienia od umowy na stronie Sklepu internetowego, jednak nie jest to obowiązkowe
- W przypadku odstąpienia od umowy, otrzymasz zgodę za niezawartą.
- W razie odstąpienia od umowy Klient może otrzymać produkt, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Do zachowania terminu wystarczającego do przechowywania produktu przed 14 dni na adres Sprzedawcy.
- Koszt zwrotu (odesłania) Produktu klienta.
- Otrzymał płatność później niż w ciągu 14 dni od otrzymania klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócony klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z dodatkowymi konsekwencjami z przekazania przez klienta innego, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferty przez sprzedaż.
- Otrzymanie płatności przy użyciu samego sposobu zapłaty, określonego klienta, chyba że klient w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy otrzyma inny sposób, który nie zostanie objęty dla niego z określonymi kosztami.
- Może zostać powiadomiony o zwrotach płatności otrzymanych od klienta natychmiast po otrzymaniu produktu lub otrzymaniu przez klienta jego odesłania, w odpowiedzi na to, które nastąpi wcześniej.
- Klient odpowiada tylko za wartość towaru, którą można zastosować w inny sposób, niż jest to konieczne, aby spełnić funkcję, cechę i funkcjonowanie towaru.
- W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Produktu w ramach Programu „Laptop dla użytkownika” Sprzedawca anuluje przyznany Bon w systemie.
&8 Reklamacje
- Nałożenie konsekwencji za brak zgodności towaru z umową na zasadach podstawowych w przepisach 5a ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Reklamacja może zostać złożona przez Klienta drogą mailową lub pisemnie na adres Sprzedawcy.
- W przypadku stosowania reklamacji zaleca się stosowanie w zgłoszeniu reklamacyjnym co najmniej:
- imię, nazwisko, firma, NIP, adres do korespondencji i danych kontaktowych;
- informacje dotyczące daty ważności umowy wraz z jej potwierdzeniem;
- Informacje i informacje dotyczące przedmiotu reklamacji, w rodzajach i datach wynikających z niezgodności Produktu z umową;
- Narzędzie dotyczące metody rozpoznawania reklamacji.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji klienta, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej ostatecznego. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w znaczeniu, że sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
- W przypadku nie zastosowania się do reklamacji Klient zostanie dodatkowo powiadomiony o tym, czy sprzedawca podejmie, albo też nie, zastosuje się do pozasądowego rozwiązania sporu. W razie ewentualnej zgody, Sprzedawca wskaże Klientowi podmiotowi właściwemu pozasądowemu rozwiązaniu sporu.
- W przypadku zgłoszenia przez Klienta reklamacji z tytułu gwarancji bezpośrednio do sprzedawcy Produktu, klient jest powiadamiany o sprzedaży o konieczności anulowania w systemie przyznania premii w ramach Programu „Laptop dla kontrolera”
&9 Świadczenie usług drogą elektroniczną
- Sprzedawca nie jest podłączony do sieci Internet.
- założenie i obsługa Konta Klienta w Sklepie Internetowym;
- umożliwienie wykonania orzeczenia i zawieszenia sprzedaży;
- możliwość zastosowania z Koszyka;
- Biuletyn;
- umożliwienie przesłania wiadomości za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego w ramach Sklepu internetowego,
- Udostępnienie danych i materiałów, występuje w Sklepie internetowym, w tym przede wszystkim informacje o produktach.
- Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, za pośrednictwem kontrolera elektronicznego usług:
- komputer klasy PC, Mac lub inne urządzenie umożliwiające korzystanie ze Sklepu;
- dostęp do sieci Internet;
- dostęp do sieci elektronicznej;
- oprogramowanie w postaci internetowej.
- Zakazuje się klientowi dostarczać treści o charakterze bezprawnym.
- Umowa o świadczeniu usług drogą elektroniczną zostaje zawartą z chwilą założenia przez Klienta Konta klienta, z chwilą zapisania się do usług Newsletter, a także w momencie rozpoczęcia korzystania z usługi, która jest dostępna bezpośrednio z usługi elektronicznej.
- Umowa o świadczenie usług elektronicznych, która jest stosowana i obsługi Konta Klienta w Sklepie internetowym, a także dostarczana do świadczenia usług Newslettera, jest obsługiwana przez czas nieokreślony. W zakresie usług elektronicznych, które są podłączone do sieci elektrycznej, są usługi te, które są dostępne na czas nieokreślony i udostępniany z chwilą użycia przez klienta z usługami elektronicznymi i bez konieczności stosowania dodatkowych oświadczeń.
- Klient może w każdym czasie i bez konieczności podawania dodatkowego, o którym mowa w ust. 4 i 5 poprzez odpowiednie odpowiednie urządzenie drogą pocztową lub pisemnie na adres Sprzedawcy. Klient może również od umowy, o której mowa w ust. 4 i 5, od zakończenia w 14 bez usuwania, na zasadach podstawowych w § 6.
- Klient może złożyć reklamację dotyczącą usług drogą elektroniczną przez pocztę elektroniczną lub pisemnie na adres Sprzedawcy.
- Odbiorca rozpatrzy reklamację dotyczącą usług drogą elektroniczną w terminie nie dłuższym niż 14 dni od jej otrzymania, informując klienta o jej otrzymaniu.
&10 Ochrona Danych Osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych określonych w „Polityce prywatności”, dostępne pod adresem: https://laptopydlanauczyciela.pl /pages/polityka-prywatnosci
&11 Postanowienia końcowe
- Regulamin przepisów od dnia 13.10.2023r.
- Klienci mogą uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie transmisji łącza internetowego na stronie Sklepu internetowego. Regulamin może pozostać trwały, dostarczany i wytwarzany poprzez jego wydrukowanie lub zapisanie go na nośniku danych.
- Postanowienia, które nie mają zastosowania do celu wyłączonego lub obowiązywania prawnie określonych, przyznanych im mocy stanowiącej przepisy regulujące, w tym w wydaniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. W przypadku zastosowania, niezamierzonego niezgodności Regulaminu z rozszerzeniem, pierwszeństwo stosowania tych przepisów i są one stosowane przez sprzedaż.
- Jeżeli którekolwiek z ustaleń Regulaminu jest uznane za niezgodne z prawem, nieważne lub w inny sposób niewykonalne w zakresie przewidzianym w prawie, to w tym zakresie objętym załącznikiem. W ramach zakresu regulacji pozostających w mocy.
- Twórca jest gotowy do zmiany Regulaminu z powodu:
- Obowiązek stosowania treści Regulaminu do nowych lub znowelizowanych przepisów prawnych, mających wpływ na treść Regulaminu,
- Konieczne jest usprawnienie działania Sklepu internetowego, przy czym zmiana ta nie będzie zakłócana lub ograniczana wcześniej nabytych przez klientów,
- usunięcie lub zmiana warunków świadczenia poszczególnych usług drogą internetową w ramach Sklepu internetowego.
- O dokonaniu zmiany Regulaminu dostarczania poprzez udostępnienie aktualnej wersji Regulaminu w Sklepie internetowym, a także za przesłanie wiadomości e-mail przesłanych na adres elektroniczny powiązany z Kontem Klienta, na 7 dni przed ich dostarczeniem w życiu.
- Użytkownik może nie zaakceptować zmian Regulaminu poprzez wprowadzenie Konta Klienta w terminie 3 dni od otrzymania zmiany o zmianie Regulaminu. W przypadku, gdy Konto Klienta nie zostało przyjęte, że Klient zaakceptował zmiany.
- Zamówienia wydane w trakcie obowiązywania zawieszenia stosowania Regulaminu zgodnie z jego postanowieniami.
- Wszelkie elementy graficzne sklepu internetowego, zawarte w nim rozwiązania techniczne, elementy kontentu, jak i sposób, w jaki elementy graficzne i treści są zawarte (układ), jak również oprogramowanie, baza danych i inne materiały zawarte w ramach Sklepu internetowego, stanowią przedmiot prawa autorskiego Sprzedawcy lub podmiot odpowiedzialny za zarządzanie, zgodnie z przepisami z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
- W celu użycia ze Sklepu internetowego, udostępniania Klientom niewyłącznej, niezbywalnej, nieprzeszalnej, dostępnej na czas korzystania ze Sklepu internetowego, Licencja na korzystanie ze Sklepu internetowego. W ramach udostępnionej licencji Klient jest wyłącznie dostępny z wielokrotnością Sklepu internetowego poprzez jego wyświetlanie w Internecie, a także zapisywanie plików tymczasowych, w celu stosowania z określonymi sposobami stosowania w sposobie stosowania z określonymi przepisami.
- Regulamin podlega prawu polskiemu oraz podlega jurysdykcji sądów polskich. Wybór prawa polskiego nie pozbawia konsumenta ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których nie można zastosować w drodze umowy, na mocy prawa, które jest właściwe w przypadku braku wyboru prawa.